.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خیر مازندرانى۱۴۴خانه براى محرومان مى سازد
شمال نیوز : خير مسكن ساز مازندرانى ۳۰ مسكن به نيت ۳۰ جزء و ۱۱۴ مسكن به نيت ۱۱۴ سوره قرآن به ترتيب در دو فاز يك و دو در مازندران مى سازد.

شمال نیوز :خير مسكن ساز مازندرانى ۳۰ مسكن به نيت ۳۰ جزء و ۱۱۴ مسكن به نيت ۱۱۴ سوره قرآن به ترتيب در دو فاز يك و دو در مازندران مى سازد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایران ،حسن صفرى، خير مسكن ساز استان مازندران در نخستين همايش خيرين مسكن ساز اين استان در اين باره گفت: ۳ درصد از درآمد خود را به امور مدرسه سازى، ۲ درصد را به حوزه علميه، يك درصد را به بهزيستى و ۳ درصد را به ساخت مسكن براى اسكان محرومان اختصاص داده ام كه در فاز اول ۳۰ مسكن به نيت ۳۰ جزء و در فاز دوم ۱۱۴ مسكن به نيت ۱۱۴ سوره قرآن كريم ساخته و به محرومان هديه خواهم كرد.
وى در اين همايش از استاندار مازندران درخواست كرد تا هماهنگى هاى لازم توسط شهردارى ها براى اجازه صدور پروانه ساخت مسكن توسط خيرين سريعتر و روان تر صورت گيرد.
مهندس ابوطالب شفقت در ادامه از گشايش حساب مشترك بانك هاى استان براى مسكن سازى افراد محروم خبر داد و افزود: حضور پرشور خيرين استان در كار مدرسه سازى استان را داراى رتبه برتر كرده و اميدواريم در ساخت مسكن براى محرومان نيز با استقبال روبه رو شويم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.059 seconds.